אולה ישראל סלבין

מורה למחול בנעים ברמת גן. מלמדת בלט ומודרני עכשווי.
אולה היא רקדנית, כוריאוגרפית ומורה לבלט, מחול עכשווי, מודרני ואימפרוביזציה.  בוגרת לימודי מחול מודרני וקלאסי בבית הספר הגבוה למחול פרידאנס קפזיו סנטר בניו יורק. בנוסף למדה טיפול ומניעת פציעות ספורט והוראת פילאטיס. רקדה בארצות הברית, אירופה וישראל בלהקות ופרויקטים שונים, בנוסף יצרה והציגה עבודות משלה.
כמה מילים מאולה –
“המחול המודרני הקלאסי מבוסס על 5 טכניקות: גרהם, הורטון, פול טיילור, לימון וקנינגהם. יחד הם מהווים את הבסיס לרוב הסגנונות, עכשווי מבוסס על הסגנונו האלו מייצר סגנון חזק שיודע להשתמש בקווים ולצאת מהם.
הבלט הקלאסי הוא סגנון יפה ואלגנטי המשמש כבסיס לכל עולם המחול. בשיעור נלמד את העקרונות הפיזיים, השפה הייחודית ואיך להשתמש בהם כדי להביע את עצמנו ולקחת חלק בשפה ובעולם התרבותי של הבלט הקלאסי.
כל השיעורים מתאימים למתחילים מוחלטים ועד מקצוענים שרוצים לעבור על הבסיס, מועברים בגישה חיובית והומור ומתוך אמונה שלמה שהריקוד שייך לכולם. נעבוד על להבין, להתחזק, ולפתח יכולות לעבוד בכל הסגנונות בצורה נכונה.
בשיעורים אני שמה דגש על התהליך שבו יש חיזוק והגמשה, לימוד עבודה נכונה עם הגוף שמונעת כאבים ופציעות ומאפשרת חופש תנועתי שהולך וגדל, מוזיקליות, הבעה אמנותית, קליטת תנועה לפרטים ורצף והרבה הנאה וכיף :)”