חוזרים לפעילות

בראשון למרץ אנחנו שבות לפעילות.

הפתיחה תהיה מדורגת – בראשון למרץ נפתח את הסניפים באלפסי, פרנקל, דרך שלמה, אבן גבירול, מאז”ה, הרצליה וחיפה. בשבועות הקרובים נמשיך ונפתח גם את יתרת הסניפים.

שיעורים בסניפים יתקיימו במתכונת התו הירוק והתו הסגול. מבחינתכם זאת אומרת שכל מנוי מחוייב להעלות את אישור התו הירוק שלו דרך האפליקציה שלנו (“סטודיו נעים”).

בנוסף אנחנו פותחים את “נעים בחוץ” מערכת שעות לכלל המנויים ובכל הצבעים. בחצר של סניף שפירא, התחנה הישנה בנווה צדק, גן העיר על הגג. ובחיפה.
להרשמה לשיעורים יש לעבור באפליקציה לסניף “נעים בחוץ” ולהירשם לשיעורים. (מערכת השעות תתפרסם במהלך סוף השבוע הקרוב).

כל מי שעדיין לא רוצה או לא יכול לחזור בחודש מרץ, ניתן להקפיא את המנוי . כמובן שניתן גם לבטל את המנוי. במידה ותקפיאו את המנוי ישמר עבורכם מחיר המנוי הקודם. שימו לב, מעבר למרץ הקפאת מנוי תחול בתנאי ההקפאה הרגילים.

מתי חוזרים לפעילות בסטודיו?

אנחנו פותחים את סניפים אלפסי, פרנקל, שלמה, אבן גבירול, מזא״ה, הרצליה וחיפה ב1.3. את שאר הסניפים נפתח בשבועות הקרובים.

חוייבתי בספטמבר בתשלום מלא. מה קורה עם הימים ששילמתי עליהם כשהסטודיו היה סגור?

בחודש מרץ נחייב אתכם באופן יחסי, כך שהתקופה הראשונה תתקזז כנגד החיוב של ספטמבר.

אני לא מחוסנת. האם אני יכולה להגיע לסטודיו?

אנחנו נפתחים בהתאם להנחיות התו הירוק - כלומר רשאים להיכנס לסטודיו רק בעלי דרכון ירוק (מחוסנים שעבר שבוע ממתן החיסון השני או לבעלי תעודת מחלים). על כן לצערנו אין אפשרות. אבל, יש ״נעים בחוץ״! פתחנו מערכת שיעורים בחוץ שתאפשר כניסה לכלל הלקוחות.

איך נעים בחוץ עובד?

אנחנו נקיים מערכת שעות בשלושה מוקדים בתל אביב: בחצר של הסניף שלנו בשפירא, במתחם התחנה ובגג של גן העיר. בנוסף, יתקיימו שיעורים בחוץ גם בחיפה. להרשמה לשיעורים תעברו לסניף נעים בחוץ והירשמו עם המנוי הקיים שברשותכם.

אני מחוסנת / מחלימה. איפה אני מציגה את תעודת המתחסן שלי?

במסך הראשי של האפליקציה שלנו יש כפתור יעודי להעלאת את תעודת המתחסן/מחלים. ע”י לחיצה עליו, תתבקשו להעלות צילום של “התו הירוק” ולהקליד ידנית את תוקף התעודה. הצילום ייקלט במערכת ולאחר השלמת קליטתו, תותר כניסה למועדון. העלאת “התו הירוק” היא חד פעמית, אין צורך לעשות זאת בכל כניסה למועדון

אני לא רוצה/יכולה לחזור עדיין לסטודיו אבל לא רוצה לבטל את המנוי. מה אפשר לעשות?

אנחנו מבינים. יש אפשרות להקפיא את המנוי למהלך חודש מרץ באופן עצמאי באפליקציה: בחרו בסניף הבית שלכם - מעבר לאזור האישי - לחיצה על המנוי שלי - לחיצה על המנוי הרלוונטי - לחיצה על כפתור ההקפאה. ההקפאה תהיה אוטומטית לחודש מרץ. במידה וההגבלות ימשיכו באפריל, נאפשר המשך הקפאה.

אני לא אתחסן בקרוב ומעוניינת לבטל את המנוי. אני צריכה לשלם ימי התראה?

ביטול המנוי יהיה בהתאם לתנאי הביטול הרגילים. כמו תמיד, צוות שירות הלקוחות שלנו יתן מענה בכל נושא.

אם אני מבטלת את המנוי עכשיו ואחזור בעתיד, מה יהיה מחיר המנוי שלי?

מחיר המנוי החדש יהיה בהתאם לתנאי המנויים המעודכנים שלנו. פירוט נמצא בדף הבא: https://www.naim.org.il/memberships